SOME

SOSIAALINEN MEDIA

Instagram on pääkanava yhteistöilleni. Siellä kohderyhmäni on painottunut Suomeen ja etenkin pääkaupunkiseudulle jossa asun. Minua seuraavat lapsiperheet, pääkaupunkiseudulla asuvat, erityislapsiperheet, mielenterveydestä, huumorista, plusmuodista, itsensä hyväksymisestä, armollisesta arjesta kiinnostuneet ihmiset. Minulle tärkeintä kuitenkin somessa on se, että voin antaa muille (äideille) vertaistukea, tietoa kehopositiivisuudesta ja toimia kiusaamisvapaana vyöhykkeenä. Puhun myös paljon somekiusaamista vastaan, ja siitä että jokaisella meistä on oikeus olla olemassa tässä yhteiskunnassa ilman häirintää tai kiusaamista. 

INSTAGRAM TILASTOJA SYKSY 2022

  • 35 700 seuraajaa
  • 150- 200 000 tavoitettua tiliä / kk
  • 10-11 000 storyjen kattavuus /24h

  • 20 - 50 000 reels-videon tavoitettavuus / kk

  • 10 - 28 000 feedkuvan kattavuus / kk

  • Kohderyhmä: eniten 25-44v, 92,6% naisia

  • Sijainti: 96% Suomi

INSTAGRAM POSTAUKSIA:


KAUPALLISIA YHTEISTÖITÄ:

Puhun vakavista, tärkeistä aiheista huumorin kautta. Rakastan saada ihmisiä nauramaan ja sitä kautta pureudun tabuihin ja otan kantaa minulle tärkeisiin asioihin.

PALAUTE YHTEISTYÖSTÄ:

"Kiitos Tinna super paljon hyvästä yhteistyöstä!

Sun sisältö ja ig on täynnä aitoutta, elämää sellaisena kuin se juuri sillon on. Siksipä kanssasi oli erittäin mieluista tehdä yhteistyötä, aitoa ja rentoa menoa.

Yhteistyö yritykselle oli todella tärkeä kaikkineen.

Mainoksen viesti saavutti hurjan määrän uusia ihmisiä, ja sen kautta saimme myös hurjan määrän uusia ihania asiakkaita!

Ei ois paremmin voinut mennä nappiin koko homma. Jäi hyvä fiilis. Että kiitos vielä kerran! ❤️"

BEEA DESIGN